Prison Architect

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

[Free Download Games [PC-Android Phone


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
Javad RuBicK
15:39
چهار شنبه 27 آبان 1394

 

Prison Architect بهترین شبیه ساز مدیریت زندان در سبک Simulation و Strategy برای PC بوده و به دست Introversion Software در ۲۰۱۲ ساخته شده است. برای شروع کارتان، ماموریتی برای ساخت یک زندان جدید به بازیکن داده می شود. یک زمین خالی با امکاناتی محدود نیز در اختیارتان قرار می گیرید تا این زندان را بنا کنید. اما ساخت زندان، به همین سادگی نیست. ده ها تست باید روی آن انجام دهید تا از هر نظر ایمن باشید و هیچ زندانی نتواند از آن فرار کند.

بعد از اتمام مرحله ساخت زندان در بازی Prison Architect زندانیان به داخل آن انتقال پیدا می کنند. قرار دادن گارد های ویژه و نگهبانان اهمیت بسیار بالایی دارد. چرا که این افراد، هر چند دقیقه یکبار به سلول ها سر می زنند. در صورتی که مشکلی وجود داشته باشد، به سرعت به مقر نگهبانی اصلی اطلاع می دهند. هر فردی که بتواند از مکان طراحی شده توسط کاربر فرار کند، امتیاز منفی در پی خواهد داشت. هم چنین ممکن است امکانات زیادی از بازیکن به خاطر سهل انگاری گرفته شود.

طراحی این محیط، پایان کار نبوده و نیاز به انجام وظایف زیادی همانند استخدام آشپز دارید. به نوعی می توان گفت که Prison Architect هر کاری که در یک زندان واقعی می تواند انجام بگیرد، شبیه سازی کرده است. پس کاربر باید حواسش به همه چیز باشد تا طبق برنامه به پیش بروند. همیشه امکان شورش زندانیان در بخش های بزرگ وجود دارد. اگر می خواهید از شورش آن ها به سرعت جلوگیری کنید، نگهبانانتان همواره باید گوش به زنگ و آماده باشند. حدالامکان باید از مرگ افراد در چنین شورش هایی جلوگیری کنید. چرا که به ضرر خودتان هم تمام می شود. در صورتی که شورش ها در بازی Prison Architect شدت گرفت و قادر به کنترلشان نبودید، باید عوامل شورش را به قتل برسانید تا درسی برای دیگران باشد! این بازی در شبکه استیم، بیش از میلیون ها بار دریافت شده و امتیاز ۹/۱۰ را دریافت کرده است.

 




دانلود فایل <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

 

» حجم فایل : 127 MB 
» رمز فایل : www.tramadolblog.ir 


تعداد بازدید از این مطلب: 321
بازدید : 321

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









آیا از بازی های ما رضایت داری؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



<